Ablamla Anal …

Merhaba arakadaşlar; bu anlatacağım hikaye tamamen gerçektir,buradaki çoğu hikayeler uydurma ama bu yüzde yüz gerçek olup hiçbir ilave yapmamışımdır olduğu

gibi anlatıyorum? adım murat 27 yaşındayım annemle babam eczacılar ikiside aynı eczanede çalışıyorlar,3 kardeşiz abim yunanistanda yaşıyor orada evlendi,ablam ise istanbulda yaşıyor 1 çocuk sahibidir?neyse konuya giriyorum hemen? bir gün annem .

beni aradı dışarıdaydım oğlum murat ablan gelecekmiş bugün biz eczanedeyiz babanla terminalden gidip alırmısın dedi bende ok dedim?neyse saat 13:00 da terminale gitim ablamla buluştuk hayırdır yanlızmı geldin dedim,evet muratçık

eniştenle biraz aramız bozuk falan anlattı işte. Hemen babamların dükkana gittik,sarılıp öpüştüler ve annemle babam kızım biz bugün nöbetçiyiz sabah 6-7 gibi gelecez siz muratla evde oturun dedi?neyse eve gittik ablam gendisi dolaptan bişeyşer aldı yedi ve duş alacağını söledi

bende temiz havlu falan verdim kendisine duşta kendisini gözetleyecektim ama havlu ile örtmüş deliği?. Neyse duştan çıktı bende odamda bilgisayar başındaydım sonra bana seslendi bende buyur abla odamdayım buraya gel dedim?yaa murat senden bişey rica edecem be ablam dedi. Bende

buyur dedim? Ayaklarım çok ağrıyor biraz masaj yaparmısın dedi bende memnuniyetle yaparım dedim kanepeye uzandı ayakları çok güzel ve bakımlıydı bordo oje sürmüştü?20 dk kadar masaj yaptıktan sonrada ayakların çok güze ablam yaa dedim o da saol bakımlıdır dedi? ee dedim

anlat bakalım ne oldu neden eniştemle atıştınız dedim. O da boşver ailevi konu konuşmayalımdedim. Ok dedim bende?bu arada ablam müzik açsana dedi bende pc de müziklere bakarken cd ler vardı pc nin yanında onları sordu ne onlar müzikmi dedi? Bende

hayır bana özel cd ler dedim?ne yane pornomu dedi bende gülümsyerek evet dedim? taksana seyredelim dedi?ablam çok açık sözlüdür?aramızda 3

yaş vardır arasıra manitalarımdan bahs ederdim kendisine. Neyse? bitane cd taktım ve başladık seyretmeye?o arada eniştemle seyrediyormusunuz dedim ablamda hayır

yaa o sevmez böyle şeyleri dedi?eniştem bu arada 5 vakit namazındadır. Ee abla dedim sex hayatınız nasıl gidiyor diye sordum direk bende?? Valla murat zaten o yüzden kavgalıyız dedi ve anlatmaya başladı?ben eniştene beni arkadan yapmasını istedim merak ediyordum banyoda

tarak saplarını sokuyorum valla ama enişten çok günah yapmam dedi ve bende ısrarlan istediğimi 1 kereye mahsus yapalım dedim. Ama

ısrarlan çok günah olmaz dedi? bende öyle dinliyordum kafa sallıyordum bu arada sikim direk gibi oldu. Ve ablam sen hiç

arkadan yaptınmı bi kıza dedi bende hayır dedim,istermiydin dedi bende evet çok isterdim dedim?. Yaa murat yapalımmı ne dersin? Bana kızma ama dedi bende tamam abla bi deneyelim dedim ikimizde yapmamışız dedim ablama soyun dedim o da yok önce sen

soyun dedi bende hemen soyundum benim aleti görünce şok oldu bune lan dedi bende yarak dedim oğlum bu çok büyük alamam içime ben bunu dedi bende alamsan yapmayız dedim ama bi deneyelim dedim?aynanın önünden kremi aldı ve götüne sürecekti ki

ben dur abla biraz yalayayım orayı yumuşasın dedim?ve başladım yalamaya hafif bir koku vardı ama çok güzeldi?sonrada ben ağzına verdim ve iyice yaladıktan sonra götdeliğine kremi sürüp yavaş yavaş içine girmeyi denedim ama çok bağrıyordu ve acıyordu sonra ona kucağıma oturmasını söyledim o da kucağıma oturdu ve uzun uğraştan sonra içine aldı benimkini?ben tekrar yüz üstü yatırarak göt deliğine gidip gelmeye başladım ve çok hoşuna gidiyordu?3-4 dakka gidip geldikten sonra içine oluk oluk boşalmıştım. Ve ikimizde ter su içindeydik? hiç konuşmuyorduk?aradan

yarım saat geçti ve abla amınında tadına bakmak istiyorum dedim o da olmaz orası eniştene ait ve bunu birdaha yapmayalım dedi ama ben ısrarlan 1 kere yapalım dedim ve yarı tecavüz oldu galiba zorlanda olsa amına girmiştim o kadar sıcaktı ki anlatamam?bacaklarını omuzum koydum bir yandan ayaklarının altını yalıyordum bir yandanda yavaş yavaş gidip geliyordum? ama hiç konuşmuyorduk?sonrada içine boşalayımmı dedim sakın haa içime boşalma dedi ve tam boşalacakken sikimi ağzına götürdüm ve ağzının içine boşaldım?. Ikimizde bitmiştik artık ve pişmanlık

duyuyorduk?ve bunu birdaha yapmayalım dedi bana?aradan yaklaşık 7 ay falan geçti ama ben ablamı istanbula ziyarete gittim ve her fırsatta ablamı göt deliğinden siktim?inanın arkadaşlar bana insan ablasıyla sikişirken başka bir zevk alıyor bunu denemenizi şiddetle tavsiye ederim sakın çekinmeyin

About these ads

2 responses to this post.

  1. Posted by Sikici 21 on Ekim 12, 2012 at 8:00 pm

    Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) azgin_yarak@windowslive.com 05359782021

    Cevapla

  2. Posted by tırıvırı on Şubat 14, 2013 at 10:40 pm

    yalanınızı sikiimmm…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 32 takipçiye katılın

%d blogcu bunu beğendi: