Ensest Diye Buna Derler …

Mrb adım adnan, iki kardeşiz bir ablam bir ben. Annem le ablam giyimlerinde çok serbestlerdir. Babam şimdiye kadar hiç karışmamıştır. Dolayısıyla benim de karışmam olmazdı. 2 hafta önce başımdan müthiş bir olay geçti. Bu arada yaşım 19 ablamda 22 yaşında. Ablam ve annem mükemmel derecede güzel, bakımlı ve seksidirler. Ablamın vücudu oldum olası deli etmiştir beni. Bir gece uykudan acayip sıkışmış olarak uyandım. Kalkıp wc ye gittim. Geri dönüşte ablamın odasından fısıltılar geldiğini duydum. Ablamın odasına erkek aldığını

düşünmeye başladım. Yavaşça odasının kapısına yaklaşıp, dinlemeye başladım. Fısıltılarla ablamın seks yaptığını anladım. Hemen yatak odasına gidip babamı uyandırmak geldi aklıma. Yatak odasına girip yatağın yanına gittim. Annem yanlız yatıyor, giydiği gecelik sıyrılmış tangası meydana çıkmış şekilde yatıyor, babam yoktu. O an şok yaşamıştım. Yoksa babamla ablam mı seks yapıyorlardı. Hemen annemi uyandırdım. Anneme babamın nerede olduğunu sordum. Annem de ağzında geveliyor, doğru dürüst bir cevap vermiyordu. Sonra kolumdan tutup yanına oturtturdu. Bak adnan artık büyüdün bir şeyleri bilme vaktin

geldi. Baban şu anda ablanın odasında, ablanla biraz işleri var. Bu işlerin ne olduğunu sorduğumda, tamam açık açık söyleyeyim. Babanla ablan sevişiyorlar. dedi. Bir şok daha yaşamıştım. Bu evde neler oluyormuş haberim yokmuş dedim. Annem elimi tutup, gözlerimin içine bakıp, bugüne kadar hiç bir kadınla seks yaptın mı diye sordu. Ben yapmamıştım. Yapmadığımı söyleyince annem bak oğlum sana bir

kadınla nasıl seks yapılır öğreteceğim dedi. Ayağa kalkıp odanın lambasını yaktı. Geceliğinin eteğini yukarı kaldırıp, tangasını gösteriyordu. sonra arkasını dönüp

eğilerek bana bacakları arasından bakıyordu. Annemin o müthiş kalçaları karşımda .

duruyordu. Sonra eliyle tangasının üzerinden amını okşamaya başladı. Tangasını yana

çekip, amcığını çıkarttı. Ben de hemen sikimi çıkartıp 31 çekmeye başladım. Sonra annem yanıma gelip, sikimi okşayıp ağzına aldı emmeye

başladı. Yatağa yatıp tangasını yana çekti. Hadi bakalım am nasıl yalanır, tadı nasıl öğren dedi. Annemin amını yalamaya başladım. Müthiş bir tadı vardı. Birden kapı açılıp babam içeriye girdi. Bizi öyle görünce gülümsedi. Ben yatağa oturdum. Babam nasıl annenin amı

güzelmi, çok tatlı değil mi dedi. Sonra kapıyı açıp, mehtap ablamı çağırdı. Ablam gelip annemle beni o halde görünce, ee artık adnan da bildiğine göre evimiz tam seks evi olacak dedi. Ablam hemen benim önüme eğilip sikimi ağzına aldı, müthiş yalıyordu. Annem de yanına oturup beraber yalamaya başladılar. Sonra ikiside yatağa köpek duruşu pozisyonunda oturup hadi adnan al sana iki tane amcık. Bi birini bi birini sik dedi. Sikim ilk önce annemin amına soktum. sonra çıkartıp ablamın amına soktum.

Hemen geliverdim. Annem tam ben gelirken, sikimi ağzına alıp bütün spermlerimi yuttu.Ondan sonraki günlerimiz artık hep sikişmekle geçiyor. Ben annemi, babam ablamı, ben ablamı babam annemi sikip duruyoruz. Hepinizi iyi günler

8 responses to this post.

  1. Posted by efe kafkaslı on Haziran 1, 2011 at 12:18 pm

    bende o sırada senin götünü siksem olur mu

    Cevapla

  2. Posted by orhan on Mayıs 22, 2012 at 10:33 pm

    yalanin bu kadarida pes artik.olum sen bizi salakmi sandin.boyle bi olay dunyanin hic biyerinde yasanmamistir.hikayeyi yazan hayal gucunu fazla kullanmis

    Cevapla

  3. Posted by mete on Haziran 13, 2012 at 1:42 am

    aboooooooooooooo uzaylılar sexsemi başladıııııııı lütfen yeşili benim olsun 3 memeli olanda hikayeyi anlatanın

    Cevapla

  4. Posted by Sikici 21 on Ekim 12, 2012 at 7:58 pm

    Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) azgin_yarak@windowslive.com 05359782021

    Cevapla

  5. bayanlar arayın 05434179486

    Cevapla

  6. Posted by kubulay on Ocak 28, 2013 at 3:53 pm

    pasıflerı beklıyom niğde nevşehır ıl sınırı olmalı yaşlı bayanlarda olur sekse düşük olmali msn yazıyom cevap beklıyom/ kubulay@msn.com/ beklıyom

    Cevapla

  7. Posted by Azma on Mart 18, 2013 at 7:30 pm

    ortalik pic kayniyor!!

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 31 takipçiye katılın

