Evliyim Ama Olsun…

Merhaba sevgili sapık milletim. Yada benim gibi insanlar topluluğu valla herkesler anlatmış başından geçen azdırıcı hikayelerini bende anlatmalıyım dedim ve işte sizlerleyim. Ben 25 yasında evli çok güzel bir bayanım. Ama gerçekten güzelim. 173 boyunda 66 kiloda beyaz tenli sarı saçlı mavi gözlü fıstık gibi hatunum. Bir yıldır  evliyim. Kocamın işi ve maddi durumu iyi olduğu için çalışmıyorum. Sabahtan akşama kadar evde böyle erotik sitelere takılıyorum kendimi azdırıp akşam kocam gelir gelmez üzerine atlıyorum. Adamı biraz hor kullanıyorum ama olsun. Bende hikaye çok. Ama en yenisinden başlamak istiyorum.

Bundan üç hafta önce ailemi ziyaret etmek için küçükçekmeceye gittim. Eve varmadan önce markete girip biraz ıvır zıvır almak istedim. Tam sepetimi doldurmuş kasaya yönelmişken, tanıdık birini görür gibi oldum. Şöyle dikkatlice baktıktan sonra tanıdım. Evet bu benim gençliğimi ve hayallerimi çalan orospu çocuğunun ta kendisiydi. Adı Yüksel benim hem üniversiteden arkadaşım hem de seviştiğim ilk insan. 1,5 yıl önce ondan ayrıldım ve eşim Erkan’la tanıştım. Yüksel askerdeyken de Erkan’la evlendim. Yükseli görünce ellerim ayaklarım birden titremeye başladı o beni görmemişti. Ben kasaya yöneldim tam sıra bana geldi birden arkamda biti verdi. Yeşim merhaba derken ben zaten bitmiştim. Aldıklarım çoktu bana poşetlemek için yardım etmeye başladı istemedim ama o durmadan dolduruyordu. Benim işim biter bitmez poşetlerimi alıp hemen ayrıldım. Tam oh kurtuldum derken yolda yanıma geldi. Ne kaçıyorsun ya biz adam mı yiyoruz demez mi. Bende yok öyle bişey acelem  var eve gidicem dedim. Oda dur yardım edeyim dedi. Yok olmaz diyene kadar poşetin bir tanesi elindeydi bile neyse. Yolda yürüdük. Biraz muhabbet ettik. Ben bir yandan korkuyordum tanıdık birinin görmesinden çünkü okul bittikten sonrada 2 yıl devam etmişti ilişkimiz ve nerdeyse herkes biliyordu ilişkimizi. Öte yandan ne kadar nefret etsem de onu yeniden görmek konuşmak hoşuma gitmişti. Mahalleye yaklaştığımızda ben demeden o artık ben ayrılayım dedi. Bende tamam dedim. Birbirimizle tam vedalaştık yanıma geldi bana bir kağıt verdi. Bunu eve gidince aç, çekinme içinde ne kötü bir şey nede telefon numarası var dedi. Bende kuzu kuzu aldım. Şimdi düşününce kızıyorum. Ben bu çocuktan ayrılırken ona lanetler okudum bir daha gördüğümde yüzüne tükürmeyen şerefsiz olsun gibi laflar eden ben şimdi çocuğun yanında kuzu kesildim. Eve gittim ailemle biraz hasret giderdikten sonra bana hiç aklımdan çıkmayan Yüksel’in bana verdiği kağıt vardı. Açtığımda mail adresi birde not telefonumu versen yırtıp atardın bari bunu atma.

Neyse akşam saat 10 gibi nete girdim. Hemen adresini ekledim. Birde baktım tam karşımda beni bekliyormuş. Sohbete başladık. Evli olduğumu öğrenmiş. Beni tebrik etti. Mutluluklar diledi. Fırsat bu fırsattı ona karşı olan bütün kinimi kusmalıydım. Açtım ağzımı yumdum gözümü beni defalarca aldattığı için soyundan girdim sopunda çıktım. Bu yüzden ayrılmıştık. Benim gibi güzel bir kadına yapılmazdı bu. Ona kocam diyordum. İstediği her şeyimi ona vermiştim. Ne zaman isterse sevişiyorduk. Hiç hayır demezdim ve bana yaptıklarına bak. Sen gel beni aldat. Gece saat 2 ye kadar böyle benimle konuştu daha doğrusu ağzına sıçmama izin verdi. Artık o kadar rahattım ki kendimi tüy gibi hafiflemiş hissediyordum. Uykum geldi yatıcam  dedim.

Oda yarın sabah erken kalk msn aç hoşuna gidecek bazı şeyler göstericem dedi ve çıktı. Bende yattım. Sabah erken kalkıp ailemle kahvaltı yaptım biraz yürüyüşe çıktım. Sonra yine meraktan saat 11 gibi msn ye girdim. Yüksel’de açıktı bana merhaba dedikten sonra az sonra seni tanıştırmak istediğim biri gelecek dedi. Bende kimmiş o dedim? Sevgilim dedi. Pek şaşırmadım hala eski Yüksel çapkın hovarda. Bana camı açtı. Gelince seni tanıştırırım dedi. 5-10 dakika sonra kız geldi. İnce uzun kumral bir kız. Pek beğenmedim ama söylemedim. Camın tam karşısına oturdular. Oturur oturmaz öpüşmeye oynaşmaya başladırlar. Birden gözlerim açıldı. Aklıma Yüksel’le ikimizin eski halleri geldi. Daha kapıdan içeri girer girmez konuşmadan sevişmeye başlardık. Benimle ayakta sevişmeye bayılırdı. Beni çırılçıplak soyduktan sonra duvara yaslayıp ayaklarımdan kaldırır kapkalın sikini amımın dibine dibine hiç durmadan sokup beni sikerdi. Onunla yaptığım seksleri özlüyorum. Her defasında hiç abartmıyorum en az 3 kere beni orgazm ederdi. En az bir saat sevişirdik. İçime boşalınca durmaz devam ederdi. Kocam da beni böyle sikebilse keşke ben Yüksel’le sevgilisini izlemeye devam ediyordum. Bir yandan da etkilenmeye başlamıştım. Amım  kabarmıştı. Elimi üzerine atmış amımı okşuyordum. Yüksel kızı kucağına oturtmuş dudaklarını öpüyor, kalçalarını sıkıyordu. Bu şekilde en az 5-6 dakika kaldılar. Sonra kız badisini çıkardı kızın göğüsleri dolgun ve dimdikti kıskandım doğrusu bu göğüsleri. Yüksel beyaz sütyenini de çıkardı başladı göğüslerini yalamaya. Hangi kadın göğüslerinin öpülmesinden zevk almaz ki. Kızın iniltilerini duyabiliyordum. Ailemin duymaması için kulaklığı taktım seside iyice açtım her şeyi duymak istiyordum. Kız da tam orospu aşkım ısır göğüslerimi deyip Yyüksel’i daha da sert olması için teşvik ediyordu. Yüksel’de sanki parçalayacak gibi emiyordu onları. Kızı kucağından kaldırıp yere uzandılar. Yüksel göğüslerinden kızın göbeğine doğru inmeye başladı. Sonra yavaşça pantolonunun düğmelerini açmaya başladı kızda tam o sırada aşkım hani ileri gitmicektin demezmi. Yüksel’de merak etme canım sadece o güzel amını yalamak istiyorum dedi. Kız yapma etme diyor ama pek fazla karşı koymuyordu orospu. Kadın milleti işte dünden razıyız ama illa naza çekicez. Kızım malın iyisini bulmuşken siktir amını gitsin. Neyse Yüksel kızın pantolonunu ve kilodunu çıkarmıştı bile. Bir çırpıda da üzerindekileri çıkardı. Kız yerde çırılçıplak bacaklarını ayırmış keyfine bakıyor inliyor ooh diyor bende burada izlemenin keyfini çıkarıyorum. Yüksel hem kızın amını yiyor hem de göğüslerini mıncıklıyordu. Nerden baksan yarım saat yaladı kızı, kız kaç kez orgazm oldu bilmiyorum. Ama bende burada kendimi okşamaktan kudurmuştum. Masturbasyonda yapamıyordum. Her an içeri annem veya babam girebilirdi. Derken Yüksel kızın üzerinden kalktı gözüm o kapkalın sikine ilişti kocaman olmuş belli ki kızı sikmeye hazırlanıyor. Tam sikini sürtmeye başladı kız birden aşkım hayır yapma demezmi. Aşkım biliyorsun hala bakireyim olmaz. Kulaklarıma inanamadım. Orospuya bak valla helal olsun resmen Yüksel’i kullanıyor. Kendi zevkini alıyor Yüksel’ide öyle azgın azgın bırakıyor. Helal olsun kıza. Ben olacak olanları merakla beklemeye başladım. Yüksel hala kızın amını yalamaya devam ediyordu kızda hiç istifini bozmuyordu. Sonra kızı alıp çekyata yüzüstü yatırdı. Kızın kalçalarının arasına sikini sürtmeye başladı. Kızda kalçalarını ona doğru bastırıyordu. Şimdi keşke o sik benim kalçalarımın üzerinde olsaydı dedim. Ama nafile. Kızı kaldırıp sikini yalatmaya başladı. Yarak o kadar büyük ki kız yarısını zor alıyor ağzına. Artık patlayacak gibi büyümüş. Kızı tekrar yatırdı ben yine sürtünecek diye düşünürken Yüksel’in benimle yapmadığı bir şeyi kızla yaptığını gördüm. Kızı götünden sikmeye çalışıyordu. Kızda aşkım açıyor yapma etme demeye başladı ama nafile kızım artık onu durduramazsın. Sikin ne kadarını yedi bilmiyorum ama kız feryat figan bağırıyordu. Tahminimce yan komşuların hepsi duyuyordur. Yavaş yavaş sikiyordu kızı. Sonra çıkardı sikini. Sanırım prezervatif taktı geldi. Şimdi kızı önünde köpek gibi domaltmış yavaşça götüne giriyordu. Prezervatifinde etkisiyle açılmış olan götü iyice sikiyordu. Kız bu sefer azar azar inlemeye başladı.

Domaldığı için sikin girişini ve çıkışını net görüyordum. Böyle azgın halde o siki yemek için neler vermezdim. Evet evliyim ama oda benim ilk erkeğim. Bişey olmaz diye içimden geçirirken Yüksel kızı domalmış halde hızla sikmeye devam ediyordu. Sonra kızı yere yatırdı belinin altına bir şilte koyup bacaklarını iki yana açtı götünden sikmeye devam etti. Kız artık iyice alışmış haldeydi. Amını eliyle  okşuyordu. Yüksel’i göğüslerini yalaması için kendine bastırıyordu. Yüksel’de hem kızı götten sikiyor hem de löpür löpür sallanan memeleri emiyordu. Bende burada azgınlıktan ölüyorum.

Sonra kızı yan yatırdı kendiside kızın arkasına yattı bacağını yukarı kaldırıp tekrar götünden sikmeye devam ediyordu. Bu benim en sevdiğim pozisyon. Ben bilgisayar başında aklımdan türlü fanteziler geçirirken bir anda elektrikler kesildi. Bu başıma gelebilecek en kötü şeydi. Bunu izlemek istiyordum. Hemen düşündüm. Kalktım giyindim. Anneme hemen dönücem deyip açık bir internet kafe aramaya başladım. Ama her yerde elektrikler kesikti. O kadar kötüydüm ki elim ayağım titriyordu. Sonunda 3 sokak yukarıda olan Yüksel’in evine gitmeye karar verdim. Kapıyı çaldığımda kalbim heyecandan güm güm atıyordu. Yüksel kapıyı açınca gözleri fal taşı gibi açıldı. Üzerinde şort ve atlet vardı. Bişey yok senle konuşucam sadece kızı defet gitsin dedim. Yüksel’de beni içeri aldı. Kıza amca kızım diye tanıştırdı. Kız giyinikti utancından ben girer girmez oda çıktı hemen. Yüksel içeri girdiğinde yüzünde imalı bir gülümseme vardı. Ne konuşacaksın benle dedi. Bende demek kızı amından sikemedin dedim ve hemen dudaklarına yapıştım. Hiç karşı koymadan bana karşılık verdi. Öpüşerek vakit harcamaya niyetim yoktu. Hemen şortunu çıkarttım. Offf işte bu kocaman yarak için her şeyi yapıyorum. Onu ağzıma alıp emmeye yalamaya başladım. Sanki eskisinden daha büyüktü. Yüksel gel buraya deyip beni ayağa kaldırdı üzerimde ne varsa hepsini çıkardı. Şimdi ikimizde çırıl çıplaktık. Ben acemi orospulara benzemem deyip onu koltuğa oturttum. Sonra yavaşça özlediğim o koca sikin üzerine oturdum. O an aldığım zevki hala hissedebiliyorum. Amımın dibine kadar girmiş kocaman bir sikin üzerinde hopluyorum. Bu benim sahip olduğum ilk erkek yediğim ilk sikti. Yüksel’de bir yandan bembeyaz memelerini öpüyor ısırıyor yalıyordu. Aldığım zevki tarif edemem. Yaklaşık 15-20 dakika böyle seviştikten sonra orgazma oldum. 1-2 dakika sonra da Yüksel orgazm oldu. Yavaşça üzerinden kalktım siki hala kocamandı. Beni sikmeye devam etmesini istiyordum. Öylede oldu. Beni alıp yatak odasına götürdü yatağa yatırdı. Bacaklarımı açıp yavaşça dibine kadar soktu sikini. Sonra aniden hızlanarak sikmeye devam etti. Tek yaptığım zevkten inlemekti. Tek hissettiğim içime giren kocaman sikin verdiği büyük zevk. Tam amımdan çıkacakken tekrar giriyordu dibine kadar buda beni daha çok kudurtuyordu. Yine memelerimi yalamaya başlayınca fazla geçmeden ikinci kez orgazm oldum. Yükselin durmaya niyeti yoktu. Amım vıcık vıcık olmuştu. Beni kaldırıp aynaya karşı köpek gibi sikmeye başladı. Yine hepsini sokuyordu. Aynada kendimi izlemek bambaşka bir keyifti. Yüksel kalçalarıma her vurduğunda göğüslerimin sallanması harikaydı ve çok azıyordum. Sanıyorum yarım saat kadar böyle sikiştikten sonra ilk önce ben sonra o orgazm oldu. Müthişti. Yorgunluktan kolumu kaldıracak halim yoktu. İkimizde hiç konuşmadan yarım saat yattık. Ben ne olacak şimdi diye düşünürken banyo yapmak istermisin dedi. Zaten olan olmuş bende tamam dedim. Beraber boynada birbirimizi yıkadık birbirimize karşı daha önce hiç olmadığımız kadar naziktik. Birde baktım o koca sik tekrar kalkmış. Onun istemesini fırsat vermeden duvara yaslandım. Beni bacaklarından tuttu ve havaya kaldırdı. Yine amımdan sikmeye başladı. Yine tam dibime kadar sokuyordu. Kocamla evlendiğimden beri bu kadar çok sikişmemiştim. O şekilde boşalana kadar beni sikti ben de orgazm olacak hal kalmamıştı. Sonunda hem sikişi hem de banyoyu bitirdik. Giyinip evden çıkarken bu bir daha olmayacak. Hiç yaşamamışız say unut gitsin dedim.

Aradan 3 hafta geçti msn sini engelledim ama silmedim belki yine lazım olur.

Reklamlar

13 responses to this post.

  1. Posted by mert on Nisan 28, 2011 at 3:26 pm

    hayatimin_anlami_53@windowslive.com çaldir konuşalim nedersiniz hadi
    0 53 4223 60 40

    Cevapla

  2. Posted by cihan on Mart 3, 2012 at 1:56 am

    daha büyük bir sik istermisin hem amdan hem götten.toprak olup gitcek om şahane delikler ver rahatla bol bol 0546 953 03 53 aksoycihan@mynet.com

    Cevapla

  3. Posted by yılmaz on Nisan 15, 2012 at 4:32 pm

    sınırsız fantaziler yaşamak isteyen ankaralı orta yaşlı bayanlar arayın 05324171971

    Cevapla

  4. Posted by demirkan on Nisan 17, 2012 at 5:55 pm

    konyalı bayanlar tanışalm demir42@msn.com

    Cevapla

  5. Posted by refik on Nisan 18, 2012 at 6:00 am

    aaaaaahhh bende seni bağırtaaa bağırtaaaa sikmek isterimmm tanışalımm
    refik3458@windowslive.com
    ekle camarada gör
    21cm götden vermek istersen acıtmadan dila atark gevşetirimm
    0535,251,42,33
    istanbul
    tanışmak istiyen ekleyebilir
    istanbul tercihim
    yaş önemli.diğil

    Cevapla

  6. slm hayatın anlamı hatunlar! aradıgınız zevkı mutlulugu bulamadıysanız mutluluk parmaklarınızın altında bir telefon kadar yakın!..kapalı acık,kız yada dul farketmez.yas sınırıda yok.0551 711 84 84 cvb msj bekliyorum

    Cevapla

  7. Posted by aslan on Mayıs 30, 2012 at 6:01 am

    izmirli bayanlar 20 cm arayın her zaman her yerde utanmadan 0542 337 69 67

    Cevapla

  8. 0531 947 74 00 amedliler

    Cevapla

  9. Posted by orhan on Eylül 12, 2012 at 7:38 pm

    Benimlede yasamak istersen 5466177744

    Cevapla

  10. bayanlar şimdi sikim öyle kalkmışki damarları patlıyack gibi kafası mos mor oldu kabarmakdan gelin tatına varın yaş il fark etmiyo 05434179486

    Cevapla

  11. SEVGILI ARKADASLARIM BURSA 6PARMAKTA OZEL DAIREM VAR BILİŞİM UZMANIYIM EVLI DUL BEKAR CIFT ARKADASLARIMLA HER HAFTA GRUP SWINGER
    BAYAN ARKADASLARLA BIRLIKTELIKLERIMIZ OLUYOR DILEDIGIMIZ FANTAZIYI DORUKLARDA SINIRSIZCa YASIYORUZ SARTLARIMIZ :HİJYEN .EN AZINDAN
    BIR DISINI FIRCALAMALI, ANLAYISLI ,KAVGA KÜFÜR OLMIYACAK,SAYGILI OLUNACAK.SAYGIZLILIK ,GÜVEN, BIR DOST ARKADAS ORTAMINDA NESEYLE
    HERKES FANTAZILERINI ILISKIDEN BEKLENTILERINI ANLATACAK VE HERKES ANI EN IYI SEKILDE GECIREBILMEK ICIN HERSEYIYLE ÖZVERILI OLMAYA CALISACAK EN AZINDAN. TANIDIKCA HERKES BIRBIRINI,ZATEN DAHA SONRAKILER DAHDADA MUKEMMEL OLACAKTIR. DEGERLI BAYANLAR VE CIFTLER DURUST OLARAK HERKES SIKINTISINI MERAKINI ARZULARINI FANTAZILERINI PAYLASABILIR VE BİRLIKTE ZEVKIN DORUKLARINA SINIRSIZCA UCMAK ICIN BIRBIRINE YARDIMCI OLMALIDIR.BU KADAR BASİT ADRESIMIZ BU beauty-flower@msn.com .SEVGIYLE KALIN

    Cevapla

  12. Posted by emre on Kasım 5, 2012 at 6:01 pm

    istanbul avrupa yakasindan mutsuz ask a susamis degisiklik arayan bayan arkadas ariyorum vodafone numaram 0544 830 47 51 &turkcell numaram 05064246943 lutfen turkcel numarami aksam saat 19 dan sonra aramayiniz tesekkur ederim tatli melekler

    Cevapla

  13. Posted by abbas on Mart 12, 2013 at 7:46 pm

    benim gbi seks hastası arkadaşlarla seks yapacak bayan ve çift arıyorum ben gurbetçi kazım istanbul
    yldzgursel@gmail.com

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: